Virksomheder  

Partnerskaber med virksomheder

LM Information hjælper virksomheder og informationsafdelinger med kontrol, administration og styring af aviser, magasiner og elektroniske ressourcer.

Vores service er skræddersyet til at matche de behov og krav, der stilles til virksomhederne. Vi har eksempelvis gode erfaringer med opkobling til indkøbssystemer og med integrerede løsninger der sikrer elektronisk adgang til alle informationer, der anvendes internt på virksomheden. Mange af vores kunder har allerede taget springet og sørget for at få oprettet et e-bibliotek af uvurderlig gavn for alle.

Vi arbejder i partnerskab med vores virksomhedskunder, således at vi sammen kan effektivisere arbejdsgange og rationalisere indkøbet for at nedbringe tidsforbruget og omkostningerne til abonnementer.

Vores mål er at være en pålidelig partner der kan løse de udfordringer vores kunder står overfor i forhold til indkøbet af viden i abonnementsform. Vi har eksempelvis gennemført flere e-procurement løsninger til erhvervskunder, med opkobling til bl.a. SAP, Ariba og IBX, der gør abonnementsindkøbet mere effektivt. Andre områder omfatter andre former for systemintegration og elektronisk fakturering for at støtte hele indkøbsprocessen.