case:

ICA

ICA eller Inköpscentralernas Aktiebolag er Sveriges førende fødevarebutikskæde. Hver dag køber millioner af svenskere deres fødevarer hos ICA, fordi de ved, at de får valuta for pengene. ICA tilbyder højkvalitetsvarer, der svarer til forbrugernes behov. Kæden forstår, hvor vigtig en fortræffelig kundeservice betyder, og derfor har de besluttet at koncentrere deres avisabonnementer hos LM Information Delivery.

ICA har anvendt LM Information Deliverys abonnementsservice og elektroniske værktøj, LibNet, til abonnementsadministration siden 2011. Både ICA og LM Information Delivery er kundeorienterede organisationer. Dette betyder, at begge selskaber vil have, at der er en stærk lokal støtte i alle virksomhedens afdelinger.

Nem måde at abonnere blade på

Marie Berger arbejder i ICA’s personaleafdeling. Blandt sine andre opgaver står hun for ICA's bladabonnementer. Ved at koncentrere administrationen af abonnementer hos LM Information Delivery sparer hun både tid og penge. Marie Berger er meget tilfreds med samarbejdet.

”Vi havde koncentreret vores bladabonnementer allerede inden LM Information Delivery blev tjenesteudbyder hos os, men jeg synes, at LM Information Delivery har et simpelt system, der gør mit arbejde meget lettere end før.”

ICA abonnerer på ca. 300 blade via LM Information Delivery, og en gang imellem abonnerer de på blade direkte hos en udgiver. Bladene ligger i receptioner og de anvendes også med henblik på at støtte beslutningstagernes og resten af ICA-personalets arbejde. LM Information Delivery leverer blade til flere af ICA’s afdelinger overalt i Sverige.

LibNet er nøglen til en effektiv administration af abonnementer

Marie Berger siger, at hun er særlig tilfreds med, at LM Information Deliverys elektroniske abonnementsadministrationsværktøj, LibNet, er så nemt at bruge. Al aktivitet vedrørende ICA’s blade foretages via LibNet: Der abonneres på nye blade, for blade med svag interesse annulleres abonnementer og de årlige bladabonnementer fornys.

”LibNet er en brugervenlig tjeneste, der virker som om den er meget moderne. Alle ansatte i vores virksomhed kan anvende den, og det er nemt at indtaste oplysninger. Jeg er også glad for, at LibNet kan anvendes på svensk.”

Berger mener, at LibNet er også et praktisk værktøj til rapportering.

”Vi kan med et blik konstatere slutbeløbet for alle abonnementer i ICAN og rapporteringen til virksomhedens ledelse er derfor ubesværet. Vores ledelse vil også have oplysninger om, hvilke blade der er tilgængelige og hvor de ligger, og også disse oplysninger kan vi få en liste over med et par klik."

God karakter for kundeservice

Berger har også været tilfreds med LM Information Deliverys kundeservice. Hun er normalt i kontakt med LM Information Deliverys kundeservicemedarbejder, specielt udnævnt til ICA, hvis et bestemt blad ikke kan findes eller hun har brug for anden form for hjælp.

”Kundeservicen hos LM Information Delivery har været udmærket, meget serviceminded og venlig. Vores egen kundeservicemedarbejder svarer altid hurtigt og venligt. Jeg kan med sikker viden anbefale LM Information Delivery også til andre selskaber!"

Fordele ICA har opnået

  • De eksisterende tjenester fra LM Information Delivery: Formidling af abonnementer, LibNet
  • Fordele: LM Information Delivery tilbyder en nem måde at koncentrere alle formidlingstjenester af abonnementer på samlet i en fortræffelig kundeservice. LM Information Deliverys abonnementsadministrationstjeneste, LibNet, er en alsidig løsning, der dækker alle behov for abonnementsadministration.

De eksisterende tjenester fra LM Information Delivery

Formidling af abonnementer, LibNet